Workshop 6 april!

A.s. zaterdag 6 april zijn we om 11.00 uur te gast bij de Volkstuinvereniging Maasland. We houden daar een workshop Hanging Baskets op het plein (overkapt) en als het toevallig koud is binnen. Er zijn diverse soorten pluggen van petunia, sutera, callibrachoa, lobelia, bidens, scaevola en sanvitalia in voorraad.
U kunt uw eigen basket meebrengen of eentje van ons kopen, potgrond is aanwezig.
Graag zelf meebrengen:
pot om uw basket bovenop te zetten,
een scherp (hobby)mesje of scherpe schaar,
eventueel dunne tuinhandschoenen
en vooral: een goed humeur
dan maken we er een gezellige en nuttige ochtend van.

Koffie en thee horen er natuurlijk bij.
Voor het vervoer naar huis is een kratje of een doos handig.
De kosten zijn afhankelijk van de soort basket en de hoeveelheid pluggen, maar alle opbrengsten zijn weer voor Hulphond Nederland.

De Volkstuinvereniging is te vinden aan het Breeveldpad 2, Maasland, naast de Scouting Maasland. Het Breeveldpad is bereikbaar via de Baanderheer.
Aanmelden graag via de website: gbwaterwegnoord(at)gmail.com uiterlijk 4 april, dus snel aanmelden !!
Er zijn niet zo heel veel parkeerplaatsen bij de tuin, dus carpoolen is misschien handig of een parkeerplaats vinden bij de tennisvereniging.