Paasworkshop o.l.v. Yvonne Olsthoorn 27 maart 2024

Na de kerstworkshop vertelde Rosetta ons dat dit helaas haar laatste workshop voor ons zou zijn. Het voorbereiden kostte haar te veel tijd. Dat was natuurlijk heel erg schrikken, want wat hebben we een leuke workshops met haar gehad.

Gelukkig hebben we Yvonne Olsthoorn van BloemArt bereid gevonden om haar plek in te nemen. Yvonne is ook al jaren lid van Groei & Bloei en we zijn ervan overtuigd dat zij voor ons hele leuke workshops kan geven. Helaas is Yvonne vanwege haar werk niet op zaterdag beschikbaar en zijn we uitgeweken naar de woensdagavond.

Dus hierbij nodigen we de leden en introducés uit voor een Paasworkshop op woensdagavond 27 maart om 19.00 uur. U kunt nu alvast aanmelden op gbwaterwegnoord(at)gmail.com.

Graag erbij vermelden of u lid bent of introducé. Leden gaan bij deze paasworkshop voor niet-leden. Als blijkt dat er heel veel mensen aanmelden kunnen we overwegen om ook op de woensdagmiddag een workshop te geven. Laat bij uw aanmelding ook even weten of u ook in de middag zou kunnen/willen komen.

De prijzen (dus inclusief alle materialen, koffie/thee en de bekende lekkernijen):

€ 30,-- voor leden en € 37,-- voor niet-leden.

Graag zelf meebrengen: mesje, snoeischaar(tje), tangetje voor bloemschikdraad.

Locatie: De Notenbalk, P.J. Troelstraweg 13, 3144 CW  Maassluis.

Na aanmelding en bevestiging via de website sturen we u het bankrekeningnr. van de K.M.T.P. /Groei & Bloei, waarop u het bedrag kunt overmaken.